Tuesday, May 31, 2011

GO GENTING !

Beberapa minggu yang lepas aku ke genting setelah hampir setahun tak kesana. Kalau sebelum ni, takut nak cuba permainan yang mencabar, tapi haritu kami buat kerja gila, sampai je terus terjah permainan yang mencabar (kecut perut dibuat nya) tapi sangat enjoy haritu, sangat release stress dan sangat seronok!!



Lets enjoy the pictures...




Happy sangat !



Trip dengan en.tunang dan kawan-kawan







Pertama kali naik flying coaster ni...sebelum ni tiap kali datang genting benda alah ni la yang aku reject awal-awal. tapi oleh kerana desakan en.tunang terpaksa jugalah naik...huhu seronok sangat ! best !


Yang ni aku paling suka...masuk kali ni dah 3 kali aku naik (ayat berlagak betul padahal baru 3 kali je hehe) memang best rasa macam nak tercampak jauh, tak lekat dah punggung dengan seat tu, sudahnya senget aku duduk. hee~





Haritu aku rasa sangat gembira, belum pernah lagi enjoykan diri sepuasnya macam ni. On the way back kami singgah makan di restoran Kunang-kunang. Terima kasih kepada encik tunang dan sahabat sekalian.



Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk entry ini... (",)
~Enjoy your life~




3 comments:

adventure mama said...

wah gi genting...beshnyeeee...nak pg...:P

sya_ira said...

k'ira pun da lame xg genting..
flying coster k'ira da try naik cume yg ija da naik 3x tu k'ira xprnh naik pun..tkt nk try..hi3

Fieza said...

Kak ira gi la genting bwk baby... tido sn lg best... :)