Wednesday, December 5, 2012

:: MAJLIS BERTANDANG 16/10/2012 ::



Hi semua.... Now time to sharing my 'hari bertandang' pula...16 Oktober 2011 menjadi kenangan... ;p

Majlis diadakan di taman rekreasi bukit jalil. Majlis ni kami buat simple-simple je. Buat kt taman macam ni rasa aman dan tenang aje... ;)

Untuk majlis sebelah pihak lelaki ni kami takde ambil mak andam. Sebab kami nak mencuba uruskan sendiri dan nak simpan baju sanding kali ni sebagai kenangan, tu sebab kami tak sewa baju. pakaian sanding kali ni kami berusaha dengan gigih mencari kedai yang siap ada kain dan terus tempah. Yang jadi usaha gigih tu bukan apa..kalau ikutkan banyak je kedai yang boleh buat tapi nak mencari yang sesuai dengan bajet dan kehendak kami tu yang payah sikit tu..hehe tapi akhirnya kami jumpa juga. Design untuk baju tu my hubby yang pilih. Aksesori yang lain-lain tu ada yang aku pinjam dari mak andam masa kenduri sebelah aku ritu, ada juga yang aku beli. Bab mekap pula...haaa yang bestnya untuk majlis bertandang ni aku mekap sendiri...hebat tak..hehe bukan tak nak ambil mak andam tapi dah aku boleh mekap sendiri baik buat sendiri ye tak? dapat la jimatkan kos....hehe

Yang lain-lain tu di uruskan oleh keluarga mertuaku...

Jomla kita lain pictures ye kawan-kawan.. ;p















Itulah saja story majlis bertandang saya... :)



Thank you for reading this entry!
Have a nice day~


No comments: