Friday, January 31, 2014

:: Hantaran Perkahwinan ::



Hai!! entry kali ni saje nak share hantaran kahwin aku dulu tu....hihi lame dah nak post pic hantaran ni tapi dek kerana busy dan sibuk akhirnya lepas 2 tahun kahwin baru dapat post...mengimbas kembali detik-detik menyiapkan hantaran hmm teringin pula rasanya nak menggubah lagi...ada sesiapa nak minta gubah hantaran tak? percuma aje...wahhh...taknak ke? offer ni....hihihiii gurau aje..okaylah cuba scrolldown tengok hasil gubahan hantaran aku tu... :)

Sirih junjung ni cousin aku yang buatkan...cousin lelaki tau...nice kan...hehe


al-Quran ni aku beli masa aku pergi umrah ...al-Quran berbentuk  pintu kaabah..moga dapatlah aku ke sana lagi bersama-sama suami tercinta pula... :)


macaroooon.... i like it!


                                                                       for him .... :))


                                                                ~ sejadah & perfume ~

~ strawberry & cake ~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Yang ni hantaran pihak lelaki kepada aku pula...had yang duit mas kahwin tu suami aku yang gubah tu siap ber'Love' bagai....cantik! (siapa lagi nak memuji kalau bukan isterinya ni haa kann)... :)










Terkenang-kenang pula waktu akad nikah dulu...nebes taw! La ni hantaran dah bertukar tangan dan syukur juga dengan zuriat yang Allah kurniakan hasil perkahwinan kami...semoga jodoh ini Allah kekalkan hingga ke syurga kelak...amin ya rabbala'lamin... :)

p/s : Terima kasih sudi baca entry ini ! :)





No comments: